nanan

nanan

sobota, 23 marca 2013

video

siemka! a więc proszę, oto filmik, jeśli oglądnęliście zostawicie po sobie coś w postaci komentarza, każdym komentarzem, obserwacją się odwdzięczę :*


22 komentarze:

  1. z niecierpliwością czekam na filmik

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej , podam ci :)
    juliajaskiewicz29@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Skomentuje szybko, bo filmik oglądałam troche wcześniej niż teraz i jest świetny :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Super są te buty niebieskie *__* i trampki *__*
    Zapraszam do sb : http://nothing-is-beautiful.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne video i miło się ciebie słucha :>

    Zaobserwowałam i liczę na ten sam gest z twojej strony.
    http://xdmycolorfulthoughtsxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne video .:)
    Obserwuję ♥
    U mnie nowa notka i serdecznie zapraszam do komentowania moich postów! Odwdzięczam się tym samym.;)
    szpartyna097.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że nałogowo poprawiasz grzywkę! hahaha, też tak miałam, kiedy nosiłam grzywkę xd
    monika-melody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heheh, tak i robię to czasami wgl nieumyślnie xD

      Usuń
  8. Świetny blog ;D
    zapraszamy do nas: wandalanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne buty. ^^ Jak je gdzieś zobaczę to na pewno je sobie kupie.

    Zapraszam do mnie, jestem nowa.
    magiczna-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Słuchaj :D Widzę że nie masz nagłówka..może chcesz? :3 Wejdz na mojego bloga i sprawdz konkurs ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna ta niebieska bluzka. ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne rzeczy ;D Urzekły mnie niebieskie botki *.*

    Obserwuję i liczę na to samo ;>
    http://imagine-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne te niebieskie buty *.* i wog fajny filmik

    licze że do mnie wpadniesz http://magicznyswiatemcika.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny filmik ;>
    obserwuję i liczę na rewanż :)
    swaggiexbeybe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. poprawiasz te kłaki jak Lucy... Boże, czemu wszyscy chcą być jak ona?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprawiam, bo mi przeszkadzają? Nie chcę byś jak ona. Poza tym jak ci coś przeszkadza to wyjdź. Nikt ci nie każe tego oglądać. :)

      Usuń
  16. Jak ci przeszkadzają włosy to możesz związać, będzie ci wygodniej i nikt też nie będzie na siłe szukał powodów do hejtu. :)

    Masz strasznie fajny głos. ; )

    OdpowiedzUsuń
  17. fajne rzeczy, te trampki są super :3
    olgarina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

za kazdy komentarz dziekuje,to bardzo motywuje♥
koniecznie zostaw link do swojego bloga (: