nanan

nanan

niedziela, 26 maja 2013

Kocham Cię Mamo

Dziś dzień naszych przecudownych,najważniejszych,najlepszych osóbek na świecie! Naszych Mam. Ja z samego rana złożyłam mamie życzenia i dałam toffifie.. taki tam ulubiony słodycz mamy,heh.
A odbiegając trochę,wiem że długo nie pisałam,ale to było spowodowane brakiem czasu,po prostu teraz tak dużo się dzieje,nauczyciele powoli szykują się do wystawiania ocen,więc trzeba cos poprawić..myślę że jak wszystko co teraz poprawiam,pójdzie dobrze,to może będzie czerwony pasek? chciałabym..oj taak
Wy też coś poprawiacie w szkole? Złożyliście mamom życzenia?
                                    
                                                                                                                   buziak! -Nela

8 komentarzy:

  1. Ja mam mase rzeczy do poprawienie i na samą myśl aż mnie głowa boli. Ja dałam dla mamy czekolade i laurkę (:

    agnieszka-codziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Złożyłam mamie życzenia od razu po obudzeniu się ; )
    Popraw trochę jest tak jak zawsze pod koniec roku ; )

    http://fire-hove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja złożyłam mamie życzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Siemka<3
    zapraszam do siebie .
    Wspaniały konkurs już jest zrobiony
    można wygrać vans ;)
    welcome-to-realityy.blogspot.com
    Powodzenia .

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytam pierwszy wpis i już mam ochotę na kolejny :). Bardzo ciekawy blog! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne kwiatki ^^

    allly-all.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Skąd ja znam te poprawy i brak czasu ? ;c
    no ale trzeba jeszcze wytrwać i wreszcie wakaaacje ! ;D
    + zapraszam na bloga :)
    i-screwed-for-you.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też ciągle tylko coś poprawiam, haha;)

    http://thoomson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

za kazdy komentarz dziekuje,to bardzo motywuje♥
koniecznie zostaw link do swojego bloga (: