nanan

nanan

wtorek, 17 czerwca 2014

hot 14

heej:) no wiec tak, dzis moje urodziny, totalnie tego nie odczuwam, dzieen jak codzien. mimo ze mam je dzis, to wyprawiam je w sobote wtedy postaram sie dodac jakis filmik krociutki i zdjecia :) zblizaja sie wakacje, juz wieeelkimi krokami, wszystkie ocenki poprawione, zadnych jedynek, dwojek i trojek, z czego jestem baardzo dumna hahah. po zakonczeniu roku jade nad morze, wiec tam tez postaram sie krecic, ale dodam wszystko jak wroce, poniewaz nie wiem czy bede miala internet :( reszta wakacji to spontan jak zawsze zreszta, mam nadzieje ze tegoroczne wakacje beda jeszcze lepsze niz 2013 i tego tez wam zycze aniolki:*

hahah natalka glupol XD 

Jakie macie plany na wakacje? Ocenki poprawione? 

16 komentarzy:

  1. Pasek mi wychodzi. :)

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej ,masz fajnego i inspirującego bloga ,chętnie napiszę o Tobie w następnym poście :) A co do wakacji ja tutaj opisałam moje plany ♥ :)
    http://truskawkowa-julia-julie.blogspot.com

    PS. Wszystkiego najlepszego ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję ocen i życzę wszystkiego najlepszego, spóźnione życzenia, ale ważne, że od serca ! :)

    + Przy okazji zapraszam do siebie :)
    http://pattiexdd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepszego ;))

    http://olaandnina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkiego co najlepsze, udanych wakacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post, jestem zachwycona twoim blogiem i ciekawym stylem pisania. Na pewno jeszcze nie raz tu zajrzę i skomentuję! <3 :)

    Pozdrawiam,
    http://oliwia-blogg.blogspot.com/
    (możesz poklikać w link w najnowszym poście? - odwdzięczę się na pewno!) z góry dziękuję ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny design bloga!


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Spóźnione ale wszystkiego naj
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Poprawiłam oceny, nawet dobrą mam średnią :)
    Planów na wakacje nie mam, lecę na spontan :D

    http://my-beautiful-passion.blogspot.com/
    Obserwacja za obserwację? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego, trochę spóźnione, ale.. :) Ja oceny nie poprawiałam xDD i to chyba będzie widoczne na świadectwie ;p
    http://milenaabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Prowadzisz świetnego bloga :)
    Wygląd jest niesamowity *-*
    Może obserwacja za obserwację?
    http://justine-juustine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja w tym roku naukę totalnie zawaliłam,gratulację dobrych ocen.Wszystkiego najlepszego!! <33

    MÓJ BLOG ZALEŻY MI

    OdpowiedzUsuń
  13. sto lat kochana!

    + h-ss-s.blogspot.de
    obs=obs

    OdpowiedzUsuń
  14. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    Kolejny świetny post. Prowadzisz bardzo dobrego bloga. *.*
    Dodaję do zakładek, bo na pewno będę wpadać i sprawdzać, czy są nowe posty!

    Czy mogłabyś kliknąć w baner CHOIES na moim blogu?
    Odwdzięczę się obserwacją :)
    Zapraszam <3
    http://kate-and-her-world.blogspot.com/
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  15. na ciebie też wołają w szkole NATS ?xd
    bo na mnie taak xddd
    ciągle ,,Nats"
    xd
    Bardzo fajny post ;) Super zdjęcia ;3
    http://sunnycaalifornia.blogspot.com
    Początki są bardzo trudne,obserwujemy ? Wpadnij to duża motywacja dla mnie do prowadzenia bloga ;3 ;*

    OdpowiedzUsuń

za kazdy komentarz dziekuje,to bardzo motywuje♥
koniecznie zostaw link do swojego bloga (: