nanan

nanan

poniedziałek, 6 maja 2013

hejo, a więc tak teraz, powinien pojawić się filmik w co  byłam ubrana na komunię, ale oczywiście ktoś musiał usunąć filmik, kto? - Natala. Dlaczego? Nagrałam go i w ogóle, ale coś postanowiłam ogarnąć i pousuwać stare, brzydkie zdjęcia i zaczęłam usuwać, kiedy przez przypadek usunęłam filmik. Tylko pogratulować. No, ale nagram go prędzej czy później. A teraz druga sprawa, stare posty.. były niedopracowane, gdy je czytałam to myślę sobie 'kurdę natala, ten post jest taki jakbyś pisała go z przymusu, ani nie dopracowany, wgl' no i wiecie co? postanowiłam usunąć tamte posty i zostawić te dopracowane, te lepsze. Mam nadzieję że się nie gniewacie? Po prostu myślę, że tak będzie lepiej, że blog będzie miał 'ręce i nogi' a nie był taki na 'odwal się' . Myślę, że dobrze zrobiłam, ponieważ teraz będzie pogoda, robi się coraz cieplej i będzie o wiele więcej ciekawszych tematów na posty. Więcej zdjęć, i takie tam.
A teraz tak trochę o ostatnich dniach. Więc od czwartku do soboty było duże zamieszanie, musiałam trochę pomóc z przygotowaniami do komunii Maćka, jeździłam z mamą i ciociami codziennie na salę żeby przygotować wszystko. I ogólnie W niedzielę rano, mama pojechała po kucharkę, ja zostałam obudzona przez ciocię -.- czesałam ją. I potem wstałam, zrobiłam śniadanie, uczesałam Emilę i pomogłam ją ubrać, po czym zaczęłam się sama ogarniać, typu malować, ubierać i czesać. Na szczęście na komuni wszystko wypaliło. Ja, Ania i Sandra (kuzynki) poszliśmy na 'krótki' spacer, gdzie wylądowaliśmy na drugiej miejscowości. My zmęczone poszliśmy na plac zabaw, tam się śmiałyśmy i takie tam, stwierdziliśmy ,że nie chce nam się wracać taki kawał do domu i zaczekamy aż, Mama i Maciek wrócą z kościoła, i kiedy wracali zabrali nas. I tak się dłuzyło. Pod koniec robiło się coraz bardziej nudno, ale co tam. Macie tutaj zdjęcie z Maćkiem.
No to ja idę, buziaki. Nata.
(tak na marginesie już, zapraszam na mojego aska : ask.fm/saperskiedissy)

5 komentarzy:

  1. Taak:c Też miałyśmy taką sytuację,że usuneły nam się zdjęcia!:c grrr

    meryandblue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. piszę z przyjaciółką bloga i się ciągle usuwają.. ;//
    mój kuzyn ma w tym tygodniu komunię :) a siostra rocznicę za dwa tygodnie :>

    obserwujemy? :)

    mydreammm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. mi się tak jakoś nie robi.
    Bardzo fajny blog!
    Obserwuję i liczę na to samo ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. jaki fajny wygląd , kto ci robił .?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nagłówek, coś jak 'Statystyka, Ulubione' itp. Robiłam Ja. Natomiast resztę zrobiła mi dziewczyna z bloga: only-girl-blog.blogspot.com/ . Ale parę rzeczy pozmieniałam.

      Usuń

za kazdy komentarz dziekuje,to bardzo motywuje♥
koniecznie zostaw link do swojego bloga (: