nanan

nanan

środa, 1 maja 2013

Versatile Blogger Award

Dzień Dobry! Dziś jestem w dobrym humorze, nie ma co. Wstałam sobie po dziewiątej, oczywiście za pomocą Neski piszczącej mi nad uchem, bo chciała iść na dwór. xd Nie wiem czy może ktoś z was też wybiera się na komunię? Ja akurat tak, mój brat ma w tą niedzielę, więc będzie ciekawie. Chcielibyście żebym wam nagrała filmik jak będę ubrana na ten dzień?
A teraz temat posta, zostałam nominowana przez Zuzę do Versatile Blogger Award, za co serdecznie dziękuję <3
Zasady nominacji:
Podziękuj nominującemu blogerowi u niego na blogu
Pokazać nagordę Versatile Blogger Award na blogu
Ujawnić 7 faktów o sobie
Nominować siedem blogów, które twoim zdaniem na to zasługują
Poinformować o tym fakcie autorów tych blogów


-Czasem mam ochotę uciec z domu, miasta, kraju bo myślę że nikogo nie obchodzę
-Zdarza mi się powiedzieć coś komuś bliskiemu np. przyjaciółce czego potem żałuję
-Kiedy jestem z właściwą osobą i ona jest poważna, ja też się 'staram' natomiast wychodzi tak że nie mogę opanować śmiechu
-Jestem dość wrażliwą osobą, kiedy ktoś mnie zrani, będąc sama płaczę w poduszkę
-Kocham swoje rodzeństwo niesamowicie mocno, ale tego nie okazuję
-Kiedy sie przed czymś denerwuję zagryzam wargi
-Od kiedy jestem belieber jeszcze nikt ze szkoły mnie nie hejtował, znaczy nie powiedział czegoś mocnego

Może te fakty nie są jakieś super, ale ważne że są. Teraz ważny moment!
                                                        Nominuję:
                                                        Julię
                                                        Julitę
                                                        Weronikę
                                                        Mery&Blue
                                                        Julię
                                                        Wiktorię
                                                        Klaudię
Mam nadzieję że dziewczyny zrobią post :) No nic, nagrałam dziś dwa filmiki - o tolerancji i o tym co mam dziś na sobie. Nie wiem czy dodam, ale w każdym razie jutro postaram się nagrać to w czym idę na komunię. To do zobaczenia, PA.
                                                                

8 komentarzy:

  1. Ahahaha mam podobnie tak jak Ty ;) Też nie okazuję miłości mojej siostrze, nie umiem pohamować śmiechu, Ojjj duuużo razy powiedziałam przyjaciółce słowa, dzięki którym się już nie przyjaźnimy. Faajnym blog i ciekawie piszesz ;)
    Obserwuję i komentuję. Liczę na rewanż !!!!
    zdeterminowane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podobnie jak ty ;) Dziękuje za nominacje, postaram się ją zrobic :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam komunię ale za tydzień u brata .

    Zapraszam : http://aleksa-alekssa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne notki piszesz. ;)
    i z chęcią zobaczę w co będziesz ubrana w dzień komunii ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. oo, praktycznie każdy twój fakt zgadza sie z moim ;))
    sandi-sandii.blogspot.com Obserwuje,może ty też?

    OdpowiedzUsuń
  6. Hejka, jeśli chcesz mogłabym zrobić tobie za darmo nagłówek. Jeśli spodobałby ci się wstawiłabyś go, jeśli nie, nie ma sprawy. Myślę, że każdemu blogowi przyda się taki liffting na lato, żeby go tak odświeżyć, ja też to robię na moim blogu, bo wiem, że jeśli blog długo wygląda tak samo to traci też czytelników. Pisz śmiało!
    www.kierowac-sie-wyobraznia.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Super post :) Fantastyczny blog, dlatego zaobserwuję ^^ Zapraszam do mnie bardzo mi zależy na komentarzach :) http://camillaloveblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

za kazdy komentarz dziekuje,to bardzo motywuje♥
koniecznie zostaw link do swojego bloga (: